26 Mayıs 2016 Perşembe

GÜLİZ AYLA HARİCİ ŞARKI SÖZLERİ

GÜLİZ AYLA HARİCİ ŞARKI SÖZLERİ

Saz malum, söz malum
Harca alem şarkı olur mu?
Ziyadesiyle, hatır gönülle
Asgariden aşk olur mu?

Ya var ya yok, ya hep ya hiç arası yok bende
Öldür Allah ikna olmam sözle
Ne az ne çok, ne yaz ne kış arası yok bende
Baştan çıkmam namelerinle

Harici büyük konuşarak
Kendini dahili sayarak
Maşallah sende akıl çok
Hiç karışma ben hallederim
Üstelik kendimden eminim
Sanki bende hiç akıl yok

Harici büyük konuşarak
Kendini dahili sayarak
Maşallah sende akıl çok
Hiç karışma ben hallederim
Üstelik kendimden eminim
Sanki bende hiç akıl yok

Vazgeçtim, insan hali
Planlarım alt üst mü oldu?
Gidebilirsen bu küpede benden
Başkasına yapma olur mu?

Ya var ya yok, ya hep ya hiç arası yok bende
Öldür Allah ikna olmam sözle
Ne az ne çok, ne yaz ne kış arası yok bende
Baştan çıkmam namelerinle

Harici büyük konuşarak
Kendini dahili sayarak
Maşallah sende akıl çok
Hiç karışma ben hallederim
Üstelik kendimden eminim
Sanki bende hiç akıl yok

Harici büyük konuşarak
Kendini dahili sayarak
Maşallah sende akıl çok
Hiç karışma ben hallederim
Üstelik kendimden eminim
Sanki bende hiç akıl yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder