24 Mayıs 2016 Salı

AJDA PEKKAN YAKARIM CANINI ŞARKI SÖZLERİ

AJDA PEKKAN YAKARIM CANINI ŞARKI SÖZLERİ

Bu Aşk Yaktı Canımı
Hiç mi Düşünmedin Giderken Yarını
Bu Aşk Yaktı Canımı
Hiç mi Düşünmedin Giderken Yarını
Sen Yine Benim Aşkım Olmayacaksan
Yaktığın Kadar Yakarım Canını, Yakarım Canını
Yakarım Canını

Sen Sonunda Beni Gelip Alacaksın
Bugün aşk beni büyütür Anlayacaksın
Aşk Bu Oyun Değil Anlayacaksın
Ağlayacaksın ,Arayacaksın
Aşk Bu Oyun Değil Anlayacaksın
Arayacaksın, Anlatacaksın Aşkı Bana, Aşkı Bana

Bu Aşk Sarmaşık Gibi Sarhoş
Hem Fikrimi Hem Ciğerimi
Sen Yine Benim Aşkım Olmayacaksan
Yaktığın Kadar Yakarım Canını, Yakarım Canını
Yakarım Canını

Sen Sonunda Beni Gelip Alacaksın
Bugün Aşk Beni Büyütür Anlayacaksın
Aşk Bu Oyun Değil Anlayacaksın
Ağlayacaksın ,Arayacaksın
Aşk Bu Oyun Değil Anlayacaksın
Arayacaksın, Anlatacaksın Aşkı Bana, Aşkı Bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder