26 Mayıs 2016 Perşembe

GÜLİZ AYLA BAZI ŞARKI SÖZLERİ

GÜLİZ AYLA BAZI ŞARKI SÖZLERİ

Bazı şeylere daha zaman var
Bazı şeyler için vakit çok dar
Sen gel tutun, tutun bana
Yorgun düştüysen başını yasla

Bazı günleri ne kadar hoyrat
Bazı günlerde durgunsun
Gel gör ki ben eski ben değilim
Sen ne kadar özgürsen ben o kadar esirin

Gel konuşalım vazgeçmekten
Ardına bakmadan terketmekten
Dönüyorum etrafı yolumu kaybettim, yok
Soruyorum etrafa yokluyorum sancımı çok
Gel konuşalım vazgeçmekten
Ardına bakmadan terketmekten
Dönüyorum etrafı yolumu kaybettim, yok
Soruyorum etrafa yokluyorum sancım çok, sancım çok, sancım çok.

Bazı günleri ne kadar hoyrat
Bazı günlerde durgunsun
Gel gör ki ben eski ben değilim
Sen nasıl telaşsızsan ben o kadar tedirgin

Gel konuşalım vazgeçmekten
Ardına bakmadan terketmekten
Dönüyorum etrafı yolumu kaybettim, yok
Soruyorum etrafa yokluyorum sancımı çok
Gel konuşalım vazgeçmekten
Ardına bakmadan terketmekten
Dönüyorum etrafı yolumu kaybettim, yok
Soruyorum etrafa yokluyorum sancımı çok, sancım çok, sancım çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder